Algemene ledenvergadering 2021

Woensdag 10 maart was de online Algemene Leden Vergadering. Je kunt hier de presentatie bekijken. In de vergadering is afscheid genomen van bestuursleden  Jacqueline van Zweeden (penningmeester), Marc de Bruijn (secretaris) en van trainerscoördinator Patrick van Rooijen. Namens alle leden hebben we hen hartelijk bedankt voor totaal wel 20 jaar (!) inzet voor onze club. Zij zijn verblijd met cadeaubon en boeket én een filmpje. De nieuwe bestuursfunctionarissen zijn Nico Boom (penningmeester en ledenadministratie) en Rita Zwiers (trainerscoördinator). De functie van secretaris is vacant.

Vacatures

Secretaris:

de secretaris verzorgt de notulen van bestuursvergaderingen, monitort opvolging van acties en doet de correspondentie. We werken in een Sharepoint omgeving. Meer weten? Mail naar voorzitter@runnersclub.nl

Lid PR-commissie:

Met het vertrek van Ronald Bottema uit de PR-commissie is er ruimte voor een nieuw lid. Heb jij affiniteit met en ideeën over de communicatie en PR van/in/over RCW? Laat het weten en help mee RCW beter op de kaart te zetten. Meer weten? Mail naar pr@runnersclub.nl